wtorek, 26 kwietnia 2011

Jeśli w Outlook Express nie działa wysyłanie poczty

Jeżeli w Outlook Express po domyślnej konfiguracji nie działa wysyłanie poczty, to odpowiedzialna jest za to zmiana domyślnego portu poczty wychodzącej (SMTP).
Aby sprawdzić i zamienić port SMTP należy wykonać następujące czynności:
1. Otwórz Outlook Express
2. Wybierz menu Narzędzia a następnie Konta
3. W oknie wybrać u góry zakładkę Poczta
4. Kliknąć dwukrotnie na nazwie niedziałającego konta lub kliknąć raz (podświetlnić nazwę konta) i wybrać przycisk Właściwości z prawej strony okna
5. W oknie, które się otworzy wybrać ostatnią zakładkę Zaawansowane
6. W polu Poczta wychodząca (SMTP) zamiast 25 wpisać 587
7. Potwierdzić zmiany przyciskiem OK na dole okna
8. Sprawdzić czy poczta działa wysyłając do siebie (na swój e-mail) wiadomość testową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz