wtorek, 26 kwietnia 2011

Irytująca autokorekta w trakcie pisania dokumentu w MS Word

Domyślnie autokorekta jest włączona w Wordzie. To powoduje, że często w trakcie pisania Word sam zamienia nam tekst na to co ma zdefiniowane w swoich ustawieniach. Po takiej autokorekcie często fragmenty tekstu będą niezgodne z tym co chcieliśmy w tekscie wyrazić. To powoduje, mamy chęć wyrzucić komputer gdy po raz kolejny poprawiamy to co nam poprawił komputer. Aby takie sytuacje nie występowały należy tą autokorektę wyłączyć. Jak to zrobić?

MS Word 2003
Wybieramy menu Narzedzia, Opcje Autokorekty i w nowootwartym oknie wyłączamy wszystkie opcje od góry do dołu. Jeżeli przeszkadzają nam jeszcze modyfikacje cudzysłowów, liczb, czy ułamków to wybieramy w tym oknie u góry zakładkę Autoformatowanie podczas pisania i odznaczamy to wszystko czego nie chcemy. Tak samo możemy wyłączyć sugestie Worda autouzupełniania wybierając zakładkę Autotekst i wyłączając Pokaż sygestie Autouzupełniania. Po zatwierdzeniu wszystkich zamian możemy pracować dalej.

MS Word 2007
Wybieramy okrągły Przycisk pakietu Office - lewy górny róg MS Word. Na dole nowootwartego okna wybieramy Opcje programu Word. Z lewej strony okna wybieramy Sprawdzanie, i z prawej strony klikamy przycisk Opcje Autokorekty. Reszta ustawień odbywa się w taki sam sposób jak powyżej.

MS Word 2010
Wybieramy menu Plik, Opcje. W otwartym oknie wybieramy po lewej Sprawdzanie i z prawej strony klikamy przycisk Opcje Autokorekty. Reszta ustawień odbywa się w taki sam sposób jak powyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz